Kariera
Pielęgniarka środowiska nauczania i wychowania (medycyny szkolnej)
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni:Pielęgniarkę środowiska nauczania i wychowania (medycyny szkolnej) w pełnym wymiarze czasu pracy, praca w szkole podstawowej.
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Wymagania:
- aktualne prawo wykonywania zawodu,
- kurs kwalifikacyjny z dziedziny pielęgniarstwa środowiska nauczania i wychowania-lub tytuł mgr.
- poczucie odpowiedzialności, empatia, cierpliwość, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Obowiązuje klauzula:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji bieżącej rekrutacji”.
Pielęgniarka
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni: pielęgniarkę .
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Wymiar czasu pracy i wynagrodzenie do uzgodnienia.
Wymagania:
- aktualne prawo wykonywania zawodu
- poczucie odpowiedzialności, empatia, cierpliwość, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane doświadczenie i dodatkowe kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Obowiązuje klauzula:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji bieżącej rekrutacji”.
Fizjoterapeuta
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni: Fizjoterapeutę.
Oferujemy: atrakcyjne i konkurencyjne warunki wynagrodzenia, dni i godziny pracy do ustalenia.
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Obowiązuje klauzula:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji bieżącej rekrutacji”.
Terapeuta zajęciowy
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni: Terapeutę zajęciowego w ośrodku rehabilitacji dziennej.
Oferujemy: atrakcyjne i konkurencyjne warunki wynagrodzenia, dni i godziny pracy do ustalenia.
Wymiar zatrudnienia: do 10 h tygodniowo
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Obowiązuje klauzula:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji bieżącej rekrutacji”.
Technik masażysta
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni: technika masażystę w ośrodku rehabilitacji dziennej.
Oferujemy: atrakcyjne i konkurencyjne warunki wynagrodzenia, dni i godziny pracy do ustalenia.
Wymiar zatrudnienia: do 10 h tygodniowo
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Obowiązuje klauzula:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji bieżącej rekrutacji”.
Lekarza w poradni stomatologicznej
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni: lekarza w poradni stomatologicznej - pacjenci dorośli i dzieci.
Oferujemy: atrakcyjne i konkurencyjne warunki wynagrodzenia, dni i godziny pracy do ustalenia.
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Obowiązuje klauzula:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji bieżącej rekrutacji”.
Diagnosta laboratoryjny
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni: diagnostę laboratoryjnego.
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
Wymagania:
- aktualne prawo wykonywania zawodu
- praca indywidualna i w zespole,
- odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- empatia, cierpliwość, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane doświadczenie i dodatkowe kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Obowiązuje klauzula:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji bieżącej rekrutacji”.
Rejestratorka medyczna
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni pracownika na stanowisko: rejestratorka medyczna.
Forma zatrudnienia: etat, umowa zlecenie
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- doświadczenie w pracy na stanowisku rejestratorki medycznej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, kserokopiarki, kasy fiskalnej
- poczucie odpowiedzialności, empatia, cierpliwość, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, umiejętność komunikacji interpersonalnej, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- odporność na stres
Mile widziane dodatkowe kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku, w terminie do dnia 30.04.2023r.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Warunkiem koniecznym przyjęcia aplikacji jest zamieszczenie klauzuli zawierającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych opatrzonej własnoręcznym podpisem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:
- bieżącej rekrutacji*
- przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
* właściwe proszę wybrać
LEKARZ POZ
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni lekarza do pracy w podstawowej opieki zdrowotnej.
Oferujemy: atrakcyjne i konkurencyjne warunki wynagrodzenia, dni i godziny pracy do ustalenia.
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21 tel. 603372991.
Warunkiem koniecznym przyjęcia aplikacji jest zamieszczenie klauzuli zawierającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych opatrzonej własnoręcznym podpisem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:
- bieżącej rekrutacji*
- przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
* właściwe proszę wybrać
PSYCHOLODZY, PSYCHOTERAPEUCI
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni psychologów, psychoterapeutów – osoby z certyfikatem psychoterapeuty lub w trakcie procesu certyfikacji.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać : CV, List motywacyjny, dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dyplomy, certyfikaty, dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń, kursów i staży, oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową na adres kadry@sgzoz.pl.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 335064121.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:
- bieżącej rekrutacji*
- przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych oraz z Ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, jak i cofnięcia zgody na ich przetwarzanie".
* *właściwe proszę wybrać
FIZJOTERAPEUTA
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni fizjoterapeutę.
Forma zatrudnienia: etat, zlecenie, kontrakt.
Wymiar czasu pracy i wynagrodzenie: do uzgodnienia.
Wymagania:- aktualne prawo wykonywania zawodu,
- praca indywidualna i w zespole,
- odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- empatia, cierpliwość, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane doświadczenie i dodatkowe kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą: e-mailową (na adres sgzoz@chelmek.pl), lub osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku, w terminie do dnia 30.04.2023r.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 506 41 21.
Warunkiem koniecznym przyjęcia aplikacji jest zamieszczenie klauzuli zawierającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych opatrzonej własnoręcznym podpisem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:
- bieżącej rekrutacji*
- przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
* właściwe proszę wybrać
FIZJOTERAPEUTA
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni trzech pracowników na stanowisko: fizjoterapeuta w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania niezbędne:
- - wykształcenie wyższe - magister fizjoterapii.
Wymagania dodatkowe:
- - mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku fizjoterapeuty oraz kursy w zakresie fizjoterapii.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- - wykonywanie zadań fizjoterapeuty w komórkach organizacyjnych Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku.
Wymagane dokumenty:
- - życiorys (CV)
- - list motywacyjny
- - dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
- - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, tj. certyfikaty i zaświadczenia o odbytych kursach i szkoleniach.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą:
- - e-mailową na adres: kadry@sgzoz.pl
- - składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku, ul. Staicha 1, w terminie do dnia 31.03.2022r.
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 846 15 99.
Warunkiem koniecznym przyjęcia aplikacji jest zamieszczenie klauzuli zawierającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych opatrzonej własnoręcznym podpisem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:
- - bieżącej rekrutacji*
- - przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- - bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
* właściwe proszę wybrać
SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH
Dyrektor Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku ogłasza nabór na stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH I. Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy): Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1.II. Określenie stanowiska: specjalista ds. kadrowo-płacowych.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku specjalista ds. kadrowo-płacowych:
- 1. Stanowisko samodzielne.
- 2. Praca na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.
- 3. Jednozmianowy system pracy w pozycji siedzącej w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze komputera.
- 4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
IV. Wymagania niezbędne:
- 1. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących służby zdrowia, ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON.
- 2. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - biegła znajomość programu Płatnik, e-PUAP, pakietu MS Office, programu płacowo – kadrowego, programu sprawozdawczego GUS.
- 3. Praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych.
- 4. Samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- 5. Wysoka kultura osobista.
- 6. Umiejętności analityczne i interpersonalne.
- 7. Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
Zakres czynności związanych z kadrami:
- • kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
- • przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy,
- • współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego,
- • współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, staży, przygotowania zawodowego, itp.,
- • sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
- • sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa,
- • prowadzenie całokształtu spraw związanych z funduszem świadczeń socjalnych,
- • współpraca ze służbami bhp.
- • ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
- • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,
- • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, sprawy związane z ustaleniem kapitału początkowego,
- • wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika,
- • koordynacja zadań z zakresu BHP, bieżący nadzór i realizacja zaleceń służb BHP.
- • rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych.
- • naliczanie i sporządzanie list płac,
- • uzgadnianie co miesiąc zgodności wypłat z dokumentacją księgową,
- • naliczanie wynagrodzenia na czas choroby,
- • prowadzenie dokumentacji w zakresie sporządzania list płac,
- • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji do rent i emerytur,
- • obliczanie i sporządzanie list nagród jubileuszowych,
- • obliczanie i sporządzanie list płac odpraw emerytalnych oraz odpraw z tytułu zwolnienia z winy zakładu,
- • miesięczne naliczenie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-4,
- • elektroniczne rozliczenie roczne podatku PIT-11, PIT-40, PIT-4R oraz RMUA,
- • rozliczenie roczne i prowadzenie dokumentacji dla każdego pracownika,
- • prowadzenie i rozliczenie deklaracji ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK),
- •prowadzenie korespondencji w sprawach komorniczych i sądowych,
- • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- • wprowadzanie potrąceń z wynagrodzeń oraz innych, wg otrzymanych informacji,
- • rozliczenie świadczeń socjalnych z ZFŚS,
- • bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prowadzonych przez siebie zagadnień.
- • list motywacyjny;
- • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- • bieżącej rekrutacji*
- • przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- • bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy* zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych oraz z Ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, jak i cofnięcia zgody na ich przetwarzanie".
- - wykształcenie średnie medyczne lub wyższe medyczne,
- - aktualne prawo wykonywania zawodu,
- - doświadczenie i uprawnienia do pracy w punkcie szczepień.
- - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - ukończyła kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - odbywa szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - odbywa kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
- - doświadczenie zawodowe mile widziane,
- - znajomość obsługi komputera,
- - poczucie odpowiedzialności, empatia, cierpliwość, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- • bieżącej rekrutacji*
- • przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- • bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy* zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych oraz z Ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, jak i cofnięcia zgody na ich przetwarzanie".
- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe – magister fizjoterapii,
- Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku fizjoterapeuty oraz kursy z zakresu fizjoterapii,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Wykonywanie zadań fizjoterapeuty w komórkach organizacyjnych Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach tj. certyfikaty i zaświadczenia o odbytych kursach i szkoleniach.
- bieżącej rekrutacji*
- przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy* zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) z póź. zm. oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
- - wykształcenie średnie medyczne lub wyższe medyczne,
- - aktualne prawo wykonywania zawodu,
- - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - ukończyła kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - odbywa szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - odbywa kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego albo,
- - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
- - doświadczenie zawodowe mile widziane,
- - znajomość obsługi komputera,
- - poczucie odpowiedzialności, empatia, cierpliwość, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- • bieżącej rekrutacji*
- • przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy*
- • bieżącej i przyszłych rekrutacji, przez okres trzech lat od daty złożenia oferty pracy* zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych oraz z Ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, jak i cofnięcia zgody na ich przetwarzanie".
Zakres czynności związanych z płacami:
-
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:
* *właściwe proszę wybrać
-
Osoby zainteresowane prosimy o składanie: CV i listu motywacyjnego wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku – Administracja, ul. Staicha 1 (Dział Kadr), lub na adres email: kadry@sgzoz.pl.
Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy (oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie).
Pielęgniarka
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni pracownika na stanowisko: pielęgniarki.
Forma zatrudnienia: pełny etat.
Wymagania:
Kwalifikacje dodatkowe:
Mile widziane będą inne kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami.
Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą: e-mailową (na adres kadry@sgzoz.pl), składać osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku, w terminie do dnia 30.06.2021r..
Kontakt: Dział Kadr Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, tel. 33 846 15 90.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:* *właściwe proszę wybrać
Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni pracownika na stanowisko : fizjoterapeuta w pełnym wymiarze czasu pracy.
Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, jak i cofnięcia zgody na ich przetwarzanie”.
Pielęgniarka
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1 zatrudni pracownika na stanowisko: pielęgniarki.
Forma zatrudnienia: pełny etat, lub niepełny etat lub umowa zlecenia.
Wymagania:
Kwalifikacje dodatkowe:
Mile widziane będą inne kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami.
Warunkiem koniecznym przyjęcia aplikacji jest zamieszczenie klauzuli zawierającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji:* *właściwe proszę wybrać
Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV i list motywacyjny wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych osobiście w siedzibie SGZOZ w Chełmku – Administracja, ul. Staicha 1, lub na adres email: kadry@sgzoz.pl.
Konkurs na Dyrektora Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku
Konkurs na: Dyrektora Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku.