Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strony Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku
Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.sgzoz.pl
- Data publikacji strony internetowej: 2014-04-14
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-25
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2022-11-30
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-25
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Olga Mańka - Stachura.
- E-mail: sgzoz@chelmek.pl
- Telefon: 33 8461590
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Dyrektor Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku
ul. Staicha 1, 32-660 Chełmek
e-mail: sgzoz@chelmek.pl, tel. 33 8461590
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- do budynku prowadzą dwa wejścia:
- Wejście główne – jest przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd/pochylnia dla wózków)
- Wejście od strony poradni dziecka (od ul. Kochanowskiego) – jest przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd/pochylnia dla wózków)
- budynek częściowo przystosowany dla osób słabowidzących i niewidomych, częściowe oznakowanie w alfabecie Braille’a, brak ścieżek dotykowych,
- przystosowany dla osób niesłyszących i głuchych – pętle indukcyjne, polski tłumacz języka migowego online,
- budynek jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – posiada windę. Na parterze i na pierwszym piętrze znajdują się toalety dla niepełnosprawnych,
- budynek jest przygotowany dla matek z małymi dziećmi – w poradni dziecka oraz w gabinetach lekarza POZ znajdują się przewijaki dla dzieci
- wyznaczone rozpoczęcie i zakończenie biegów schodowych,
- siedziba Dyrekcji Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku mieści się na pierwszym piętrze Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku, ul. Staicha 1. Osoby zainteresowane spotkaniem z pracownikami administracji mogą skorzystać z windy lub umówić spotkanie telefonicznie pod numerem 33 8461590.
- przed i za budynkiem występuje miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych,
- do budynku można wchodzić z psem przewodnikiem lub psem asystującym,
- osobom ze specjalnymi potrzebami służą pomocą pracownicy,
- krzesła w poczekalni są dostosowane dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami